ادکلن لالیک پرفیوم
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

انواع عطر و ادکلن از پر فروش ترین لوازم آرایشی در بین همه جوامع هستند. برندهای معروف زیادی در این زمینه فعالیت دارند که هر کدام رایحه اختصاصی و انحصاری خود را عرضه می کنند. در این میان برند لالیک طرفداران زیادی دارد. انواع ادکلن و پرفیوم مردانه و زنانه از این برند هم اکنون در داخل کشور نیز به فروش می رسد. در این مطلب از ادکلن لالیک پرفیوم یک رایحه زنانه و فوق العاده را معرفی می کنم. این رایحه از همان ابتدا توانست توجه زیادی را جلب کند. بسیاری از شرکت های فشن مد و عطرسازی درصد هستند تا فرمول جادویی لالیک را به دست آورند.

بوها بخشی از خاطرات هستند به سختی می توان یک بوی خاص را فراموش کرد. دیگران از بوی شما در مورد شخصیت تان قضاوت می کنند. ساده ترین راه برای تغییر نگرش طرف مقابل اینست که عطر اختصاصی خود را استفاده کنید. بگذارید دیگران همیشه شما را با این شمیم پر انرژی، گرم و شاد به یاد داشته باشند. برخی عطرها شخصیت را جذاب تر نشان می دهند و حتی روحیات فرد را آشکار می کنند.

ادکلن یا Eau de Cologne در مقایسه با عطر دارای اسانس روغنی کمتری است و این ویژگی در لالیک نیز دیده می شود. به طور معمول ۲ تا ۷ درصد اسانس خالص معطر در تولید ادکلن ها به کار می رود که همین امر موجب قیمت مقرون به صرفه آن است. برخی تصور می کنند که محصولات مردانه ادکلن هستند و رایحه های زنانه، عطر نام دارند. بدیهی است این تقسیم بندی از اساس اشتباه است و عطر یا ادکلن اشاره به ساختار طراحی رایحه ندارد. ادکلن های زنانه بسیاری از برندهای جهانی رونمایی شده که لالیک پرفیوم یکی از آنهاست.

معرفی رایحه های گرم و شیرین

 

مشخصات ادکلن لالیک پرفیوم

این محصول از سال ۲۰۰۵ و با فرمولی از دومینیک روپیون پا به میدان گذاشته است. شکل ظاهری ادکلن برگرفته از محصول دیگر شرکت لالیک به نام ” مشک د فمی ” است که با طراحی رنه لالیک در سال ۱۹۳۵ به بازار عرضه شده است. با توجه به استقبال بی نظیر از این محصول، طراحی و تولید ادکلن رنانه لالیک پروفیوم به نظر اقدامی هوشمندانه بوده است.

https://internetchk.com/lalique-le-parfum/





:: برچسب‌ها: لالیک , ادکلن لالیک پرفیوم , ادکلن لالیک ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: